2014. június 27., péntek

USDCAD 8. nap, éles számla

Ez lenne a 8 nap eredménye:

Sokat agyaltam ezen a rendszeren. Tudom, talán nem a legnagyobb hozamot elérő kereskedés 8 nap alatt amit produkáltam Lucem rendszerével, de én ma lezártam az összes futó tradet. Így az elmúlt 8 nap eredménye kicsivel több mint 7 % profit.
Nem hatalmas összeg, de ez már megvan.

Hogy miért tettem így?
Nos! Sokáig elmélkedtem azon, hogy milyen módon lehet épp ésszel úgy csinálni ezt a rendszert, hogy azért néha meglegyen az a jól eső érzés, hogy a pénz a zsákban van. Így most olyan módon fogom használni a rendszert, hogy 7 - 10% profit mellet zárom az összes tradet és elindulok újra az elejéről.
Ami még fontos eleme a zárásoknak, hogy mind ezt megpróbálom a fontos szinteknél, vagy trendvonalaknál elvégezni. Ez látszik a 2. képen is.
Amin nem változtatok az az adott deviza pár lesz. USDCAD

Csatolom a ma esti 2 képet is. Nyitottam egy sell -t a gyertyának megfelelően és alá 11 ponttal elhelyeztem egy buy limit megbízást is. Ezen kívül 0.10 lot helyet, 0,11 lot lesz a kötések mérete.

A következő teljes zárást tehát a fenti profitcél szerint fogom elvégezni.

Zárási kép:
Lucem Ferre technika, Valós Számla,

Nyitási kép:

Lucem Ferre technika, Valós Számla,

Induló Egyenleg:    1000 $

Sell:   - 3.09 $
Buy Limit: nyitásra vár

Elérhető egyenleg :   1077.68 $,  Lebegő Egyenleg: 1074.59 $

A számlát az FxOpen.com brókernél vezetem. Számla Nyitás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése