2014. június 16., hétfő

Megáll az ész, megáll az MT4

Sajnos a tegnap esti piacnyitás alkalmával sikerült az MT4 programomnak lefagynia. Ez még nem is lenne akkora gond, de valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag az összes nyitott pozíciómat zárta a program
Szerencsére csak demó számla volt, így veszteség nem ért.

Így ma reggel, 2014.06.16. -án reggel újra kezdtem az egész műveletet.

A tőzsde fórumon olvasgatva a stratégiáról úgy döntöttem, hogy kicsit gyorsítok a tanuláson, tesztelésen. Ezt olyan képen teszem, hogy összesen 4 páron kezdtem el a rendszer használatát.

EUR/GBP, EUR/USD, NZD/USD, USD/CAD, 

Remélem nem fog újra megismétlődni velem ez a gond és így jó hosszú távon tudom majd tesztelni a rendszert. Hamarosan csatolom az első képeket.

Íme az első hétről egy kép.
EUR/GBP: 1 buy és 1 sell van nyitva, mind a kettő pluszban van.
EUR/USD: 2 buy és 1 sell van nyitva. A második buy-t, 2014.06.20-án nyitottam.
NZD/USD: 2 buy és 1 sell van nyitva. A második buy-t, 2014.06.20-án nyitottam.
USD/CAD: 1 buy és 1 sell van nyitva

Nyitó tőke összege: 10.000 $
Egyenleg:                 99.437 $
Saját tőke:               99.700 $



Folytatás 1 hét múlva. Ha lesz egy új pozíció nyitása a héten, majd az külön kiteszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése