2015. január 27., kedd

Lucem Hedge 4. rész

Ma esti képek zárás előtt:


ez pedig a zárások és az új pozik nyitása után:




GBPUSD: 1db sell zárva, egy új nyitva.

NDCAD: itt nem tudtam mi tévő legyek, mert elég semmilyen volt ekkor a gyertya. Így inkább nem                    nyitottam újjat. hagytam mindent a tegnapi állapotban.
                 Vagy ilyenkor nyitnom kellet volna 1 - 1 sell és buy pozit? Ezen gondolkodtam, de nagyon                  szűknek ítéltem meg a sávot..

EURUSD: alsó 1 db sell bezártam, a fentit, amit 23-án nyitottam azt nem zártam be, mert olyan                           minimális volt a negatív elmozdulás ahhoz képest.

USDCAD: a tegnapi két érték között von a mai gyertya, így itt nyitottam egy újabb buy-t. Itt elég                          nagynak ítéltem a távolságot, hogy ez beleférjen.



Íme a számlatörténet:
Sajnos ez egyenlőre nem túl rózsás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése